Niksen in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Roy & Priscilla - WaarBenJij.nu Niksen in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Roy & Priscilla - WaarBenJij.nu

Niksen in Phuket

Door: Priscilla en Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy & Priscilla

30 November 2014 | Thailand, Phuket

Van Chiang mai zijn we naar Phuket gevlogen. Om 04:30 stond de wekker en rond 05:00 stapten we in de tuktuk die we geregeld hadden. Behoorlijk fris zo in de ochtend in een tuktuk.

Hij zette ons netjes af bij de voordeur van het vliegveld en we konden direct inchecken. Boarden ging ook erg vlot en binnen 1 uur en 40 minuten stonden we te zweten in Phuket.

Erg vochtig klimaat hier en kans op een bui. Een bui betekend hier een beetje regen. Omdat het hier zo warm is, is het niet eens zo vervelend die paar spetters.

We hebben de middag in het hotel doorgebracht en zijn savonds naar de night market geweest. Weet hebben voor de 3e avond op een rij Pad Thai gegeten. Overal anders, maar ook overal lekker!

Voor het slapen gaan de rugzakken ingepakt en gaan slapen.
De volgende ochtend met de boot naar Koh Phi Phi.

• 01 December 2014 - 17:16

Irma:

Hai kids!
    Het klinkt allemaal heel relaxed!
    Ben wel nieuwsgierig wag er in Pad Thai zit.
    Misschien een keertje eten in Nederland?
    Liefs mama